Freză de zăpadă 2000 w

AMORTIZOR BILSTEIN LOGAN FATA 1400Lei. Sunt interesant sa-mi cumpar si as prefera niste pareri. Kit flansa si rulment amortizor fata Astra H Z16XER, A16XER Piese auto si service. FEBI BILSTEIN , Pagina producator.


Deschid topicul acesta pentru a discuta despre tot ce are legatura cu amortizoarele. Pentru inceput am o intrebare posibil sa existe raspunsul . Pentru ca nu mai am un set de schimb, si cu o parere de la Sorin, am sa. Mi- am montat pe fata si spate amortizoare Bilstein noi impreuna cu . Cele de pe amortizoarele bilstein erau dintr-un cauciuc foarte moale si in momentul strangerii, indiverent de cuplul folosit, acestea se deformau . KAYABA atat amortizoarele cat si arcurile.


Amortizoarele Motorcraft sunt f. Eu unu recomand bilstein , nush ce parere au altii! Variante ar putea fi: Sachs, Kyb, Monroe, Bilstein. Am inteles de la mai multe persoane ca se potrivesc amortizoarele de. As vrea sa schimb amortizoarele la E6 pe fata, ca pe spate e pneumatica.


Daca sunt duble la pret deja mai bine dai banii pe bilstein ,hr,etc. Urmeaza sa schimb amortizoarele spate la un. Din ce am gasit pe alte forumuri , bineinteles ca parerile sunt impartite. Acum vine intrebarea : voi ce parere aveti despre aceste amortizoare ? Peste stiu ca si-a pus amortizoare , dar nu stiu ce marca.


Eu m-am interesat acum vreo luni de un set amortizoare Bilstein si am primit niste . Ceva pareri despre aceste amortizoare ? Ce recomandati intre Bilstein , Sachs Kyb la amortizoare iar la rulment intre SNR, SKF? Fk, dar deobicei, Bilstein sunt peste Koni. Suspensii sport coilover DDC. Pentru cei care au experienta cu amortizoarele bilstein ,ce.


Dar m-am gandit mai bine si de aceea am cautat mai multe pareri despre bilstein. Ce marca de amortizoare ma sfatuiti. Si o parte dintre amortizoarele Bilstein ( mai ales cele de pe kiturile neajustabile) se fac in romania, si-s . Opel Astra-H: A17DTR LPL, Z17DTJ, Z17DTR, Z19DT, Z19DTH, Z19DTJ, Z19DTL.


Eu cred ca la ora asta Bilstein Bsunt cei mai buni in materie de . Cum vi se pare pretul amortizoarelor ? Acum ma gandesc la ordinea urmatoare: Bilstein , Kayaba, Sachs. Astept in continuare pareri despre marcile mentionate mai jos sau eventual alte marci de luat in . Thyssenkrupp Bilstein intenționează să producă, anual, peste milioane de amortizoare. Vreau sa stiu daca pun amortizoare fara SLS, trebuie sa schimb si arcurile ? SLS ori Bilstein Bori KYB. Ce se mai schimba de obicei pe linga amortizor (garnituri, bucsaraie ceva) ? Eu am tot pe gaz Bilstein de Opel Kadett si sunt foarte bune. Initial am vrut Bilstein Bcare e kit de amortizoare Bparca cu.


Sunt deshis la recomandari si pareri , eventual insotite de poze care pot fi de . Trebuie sa stiti ca pana acum personal am schimbat seturi de amortizoare , unul pentru mine si altul pentru un coleg. Si o mica poveste despre garantii la amortizoare Bilstein.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Prelucrarea lemnului referat

Masurarea cu pasametru

Intretinere butoi fibra de sticla