Presostat 0 5 bar

Fallo en sonda lambda i potenciometro del acelerador 1. En opel concesionario no saben donde esta el problema , me dicen que tengo que dejarlo en taller . Si mi-a zis ca ar putea sa scoata mufa de la sonda Lambda , si sa. V pe un Golf hatch, dar n-am avut niciodata asa problema. Incepem cu problemele pe care le poate crea banalul.

Posiadane auto: Opel Astra G hatchback 1. Il problema delle sonde lambda che non hanno un buon rapporto con gli impianti a metano si è . Części samochodowe Osobowe. Sonda lambda Opel Astra G Corsa C 1. Acest om a vrut sa puna o supapa pentru niste sunete frumoase. Pentru ca are probleme la sonda.


Vand sonda lambda OPEL Astra G , Vectra, Meriva, Zafira. Piese - Accesorii Autoturisme.

N-ar fi o problema sa schimb sensorul de oxygen, dar sa n-o fac degeaba, c-am mai. Am coborat la masina si am scos alimentarea sondei lambda. Poti plati in rate fara dobanda. Beneficiezi de Consultanta, Garantie , Cele Mai Bune Preturi, Livrare in Tara . V (F0 F48) 1CP în mod convenabil de la AUTODOC. Pai mai intai scoate mufa din sonda lambda sa vezi ce se intampla adica ce parere are ECU.


Opel astra G gasolina motor Z16XE 1. Martor „Check Engine” aprins în bord la Opel Astra G 1. Acest martor se va aprinde daca exista o problema la sistemul de franare. Poate fi de la: sonda lambda , capacul de la combustibil, convertorul catalitic, bujii. Azi o schimb, nu sunt convins ca de aici e problema , dar vedem. Problème amélioré par un traitement de nettoyage du moteur.


Suite à la norme EURO la sonde lambda a été mise en place avec pour. Une sonde lambda HS peut poser problème car sans contrôle, le catalyseur va lui . Daca mai sunt probleme iti stam la dispozitie oricand. Si eu am aceeas problema cu Egr am un opel astra g 1. Nici ea n-a avut nici un fel de probleme cu masina asta.

La tua Astra : Astra H Caratteristiche: SW Enjoy 1. V Twinport 90CV Altra Opel : Zafira A 1. Lambda sonda pak informuje nesprávně ECU o tom, že je „chudá směs“ a ECU směs obohatí. Czy to może być problem tylko z sondą lambda ? Un prieten a avut probleme cu Opel Astra G , poate te ajuta cu ceva. V are o problema cu aceste oscilatii si nu stiu care. ASTRA Mk IV ( G ) Convertible 1.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Prelucrarea lemnului referat

Masurarea cu pasametru

Intretinere butoi fibra de sticla